עו"ד מרגלית בוטרמן ידועה ביכולתה להשיג עבור לקוחותיה את התוצאות המרביות הטובות ביותר במגוון תחומי המשפט ביניהם דיני עבודה, דיני חוזים דיני רשויות מקומיות ועוד. לאורך השנים, היא צברה הצלחות רבות בבתי משפט ובבתי דין וכן באמצעות ניהול מו"מ עם גורמים פרטיים וציבוריים.

הגנה משפטית חזקה: עו"ד מרגלית בוטרמן לצידך

תמונה של פסל עם מוזנאיים
תמונה של עו"ד מרגלית בוטרמן
עבודתי היא קודם השליחות שלי ואחר כך פרנסתי

למה זה משמעותי עבורך?

עו"ד מרגלית בוטרמן אמינה, זמינה ומסורה ללקוחותיה. היא מקפידה להקדיש לכל לקוח את הזמן ואת תשומת לב הראויים, ופועלת תמיד לטובת האינטרסים שלו.

01

אמינות וכנות

משרד עורכי הדין שפירא בוטרמן רודף אחרי הצדק לא אחרי תיקים. אנחנו ניקח רק תיקים שאנו מאמינים ביכולת שלנו לענות על צורכי הלקוח ולהביא לו את התוצאה הרצויה ביותר מבחינתו. אנחנו תמיד נעמיד את כלל האפשרויות בפני הלקוח. לא תמיד משתלם לשכור את שירותי עו"ד. נעמיד בפניכם את כל המידע שנחוץ לכם על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

03

אין פשרות על מקצועיות

המשרד מתמחה בדין האזרחי וכן מייעץ ומלווה אתכם בתחומי המשפט השונים הנוגעים לחיי היום–יום בישראל. התחומים בהם פועל המשרד הם: בדין האזרחי בתחום של דיני עבודה, דיני חוזים כולל לבעלי עסקים, מקרקעין, וכן בתחום של צוואות ירושות ויפוי כוח מתמשך. ובמשפט מינהלי כולל ניסיון יחודי בדיני רשויות מקומיות.

02

בחינת הצורך והמטרות שלך

יכיכיכיכיכיכ

04

ניסיון עשיר

משרד עורכי הדין ונוטריון שפירא בוטרמן הוקם בשנת 1972 על ידי עו“ד משה שפירא וכיום מנוהל על ידי הבת עו”ד מרגלית בוטרמן. לעו"ד לענייני עבודה מרגלית בוטרמן ניסיון עשיר בהתמודדות בעבודה משפטית בתחום דיני עבודה הן בייצוג מעסיקים והן בייצוג עובדים, דיני חוזים, ומשפט מנהלי. כולל ייצוג מול ועדת השירות, וייצוג רשויות מקומיות ולמולם.

תחומי התמחות

עורכת דין לענייני עבודה

צוות המשרד ועו"ד מרגלית בוטרמן בפרט מתמחה בדיני העבודה המסועפים וילווה אתכם בייעוץ מקצועי במקרים של פיצויי פיטורין לעובד שהתפטר, פיצויי פיטורין לעובד שפוטר, , חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות נשים בעבודה, חובות מעסיק, הסכמי עבודה, משפט עבודה קיבוצי, זכויות לאנשים עם מוגבלות וכו'.

עו"ד רשויות מקומיות ומשפט מנהלי

לעו"ד מרגלית בוטרמן עשרות שנים של ניסיון בייצוג בתחום המשפט המנהלי, טיפול בעשרות עתירות לבג"ץ ועתירות מינהליות כנגד משרד הפנים בתחומים שונים בנוסף למשרד ניסיון של שנים בייעוץ משפטי מוניציפלי לרשויות המקומיות בתחומים הנוגעים לישיבות מועצה, כגון מינוי סגנים, תקציב מועצה, חוקי עזר, ועדות מועצה והחלטות מועצה, דיני מכרזים, ועדות תמיכה וחיוב אישי. וכן ייצוג למול רשויות מקומיות בנושאים אלו.

עו"ד צוואות וירושות

גם בנושאים רגישים כמו צוואות וירושות, צוות המשרד יעניק לכם ייעוץ משפטי מדויק וילווה אתכם ברגישות עד לתום ההליך. כתיבת צוואה, עריכת צוואה, ביטול צו ירושה, התנגדות לצו ירושה, התנגדות לצוואה.

עורך דין יפוי כוח מתמשך

המשרד מציע שירותי עריכת ייפוי כוח מתמשך וצוואות במסלולים שונים. אנו מאמינים בחשיבות שיש בעשיית יפוי כוח מתמשך ועל כן יצרנו מסלולים שונים במחירים שונים אשר יתאימו לאנשים השונים ולמצבם הכלכלי.

עורכת דין דיני חוזים

צוות המשרד ועו"ד מרגלית בוטרמן בפרט מתמחה בדיני חוזים וילווה אתכם בייעוץ מקצועי ועריכת חוזים שמדויקים לכם ביותר במקרים של חוזי עבודה, הסכמי שירות למול ספקים או סטודנטים, חוזים מול לקוחות, וחוזי שכירות

מקרקעין

עסקאות נדל"ן יכולות להיות מהעסקאות המשתלמות ביותר והיציבות ביותר, בתנאי שניגשים אליהן בצורה נכונה תוך ליווי וייצוג שיגנו על האינטרסים שלכם ויוודאו את תקינותן המשפטית של העסקאות.

תוכן משפטי ומקצועי

מגוון תכנים איכותיים בנושאים משפטים שונים אשר נכתוב על ידי עורכת הדין מרגלית בוטרמן

מאמר רוצים להתמנות כסגן ראש רשות? חשוב שתדעו

המדריך למעסיק

מידע משפטי מקיף איך להימנע מתביעות משפטיות מיותרות ושמירה על הזכויות שלך ושל עובדיך או ספקיך שנכתב בידי עו"ד לענייני עבודה מרגלית בוטרמן

פוטרתם לכאורה בגלל הקורונה- אבל אתם מרגישים שנעשה לכם עוול?

חוזה עבודה מורחב

חוזה עבודה מקצועי ומקיף הכולל את הוראות החוק נערך ונכתב על ידי עו"ד בוטרמן על מנת לשמור על זכויות הצדדים בעלות מופחתת של 299 שקלים בלבד. רוכשים, עורכים ומחתימים את הצדדים. 

תמונה זוג קשישים -: על הקלות הבלתי נסבלת למנות אפוטרופוס לקשישים - מאמר מאתר פסק דין

ייפוי כוח מתמשך מה זה

מה זה ייפי כוח מתמשך? איך בעזרת עריכת יפוי כוח מתמשך עושים ביטוח – אם חס וחלילה מגיעים למצב שבו נזקקים לעזרה וסיוע של הסביבה 

לקוחות ממליצים

מאמרים אחרונים

יש לך שאלה?

צוות המשרד ועורכת הדין מרגלית בוטרמן ישמחו לענות על כל שאלה.
תשובה תשלח עד 24 שעות מקבלת ההודעה - לא כולל שבתות וחגים.
שעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00

כתובת

כף החיים 34, ביתר עילית

אימייל המשרד

office@shblaw.co.il

טלפון

050-39663592 | 02-5725986

דילוג לתוכן