עורך דין רשויות מקומיות

ניהול של מדינה או עיר מחייב לא מעט משרדים שונים ותפקידים כאלו ואחרים אשר יוכלו לאייש ולהעניק מנעד של פתרונות עבור הבעיות הרבות שעלולות להיווצר עבור שאר התושבים. לעיתים חלק מההחלטות אשר מתקבלות, אינן מטיבות עם כלל האזרחים ובחלק מהמקרים גם מחאה לגיטימית איננה מסייעת. על כן אחת הדרכים המקובלות והמטיבות במיוחד להתמודד אל מול גופים כמו אלו, היא השכרת שירותיו של עורך דין רשויות מקומיות, אשר יוכל לעזור לנו לנווט בין זרמי הבירוקרטיה השונים ולשמור לא רק על האינטרסים שלנו אלא גם שלא נתבע. ובכדי להצליח בניווט בצורה מקצועית, ניתן לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין.

עורך דין רשויות מקומיות – איזה אגפים?

החלטות עיריות שונות ולעיתים טעויות הנעשות בתום לב, ידרשו מאיתנו הרבה יותר ממכתב אלא איש מקצוע שידע לא רק לדבר עם אנשי הרשות אלא גם לעורר מהם תגובה כמו עורך דין רשויות מקומיות. כאשר באגף הראשון שנוכל להיתקל במקרים כאלו הוא אגף המיסוי, לעיתים נעשים טעויות שונות בחישובי מס הארנונה ולא פעם דרכים לערער כמו מכתבים ופניות שונות לממונים מעלים חרס.

היבט נוסף המתקשר למיסי הארנונה הוא כמובן מס היטלי פיתוח והקמה שונים, אשר עלולים להופיע במקרים בהם שונו חוקי העזר או שנסלל כביש בסמוך אל בית העסק. מחירם של מיסים אלו עלולים להגיע במקרים שונים לכדי סכומים של מאות ועשרות אלפי שקלים.

ואם כבר בעסקים עסקינן

הרי שהסקטור הפרטי ובמיוחד החנויות השונות ומתחמי המשרדים, עלולים למצוא עצמם לא פעם עומדים בעין סערה עם בקשה מחודשת או לא חוקית להוצאת היתר לשימוש חורג. מקרה שכזה יכול להיפתר במרבית המקרים דרך עורך דין רשויות מקומיות, שידע כמובן איך להכווין אותנו ברמת המסמכים הנחוצים והצעדים בהם שאותם נצטרך לבצע אל מול הגורמים הרלוונטיים.

ובכדי לעבור הליכים שונים אל מול הרשויות המקומיות, שלא פעם עלולים גם להפוך להליכים מעייפים וארוכים, מומלץ לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המציעה ליווי משפטי מול כל גופי העירייה השונים בצורה מהירה.

עורך דין נגד רשויות מקומיות

לא פעם האזרח הממוצע יכול למצוא עצמו בלב סערה של ממש אל מול אחת מהרשויות המקומיות, החל מבעל עסק כזה או אחר או אפילו בעלי של נכס אחד או מספר נכסים. מקרים שכאלו עלולים לקרות בין מספר שונה של סיבות, החל מעלות של ארנונה ועד לחריגות שונות של בנייה ועוד. ובכדי להתייצב אל מול הליכים ביורוקרטים אלו מומלץ לשכור עורך דין נגד רשויות מקומיות, המתמחה בהוצאת הליכים שונים החל מפטור של חריגות בנייה ועד להקלה בהיטלי פיתוח. ובעבור איש מקצוע בעל ניסיון, כנה ומקצועי מומלץ להגיע אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המציע ניסיון רב בתחום ועבודה אל מול מגוון גופים מקומיים.

עורך דין נגד רשויות מקומיות – מה יש לעשות לפני?

כאשר אנו מתנהלים אל מול אגפי הרשויות השונות מומלץ לבצע מספר פעולות, שגם בהיעדר נוכחות או התערבות מקצועית של עורך דין נגד רשויות מקומיות נוכל לצאת עם היד על העליונה. ראשית אם אנו נתקלים בחוסר הבנה מובהק אל מול אחד הפקידים, חשוב לזכור כי לכל מנהל יש מנהל ובמקרה ואנו לא מקבלים את המענה הדרוש מומלץ לדרוש את האחראי.

לנגד זה חשוב לזכור כי מהיות תפקידם הציבורי על הפקידים ומנהליהם חלה חובת תום לב מוגברת, לכן גם ליחס אותנו אני מקבלים יש משקל. שנית חשוב לזכור כי חשוב לתעד כל שיחה או התכתבות עם אחד מעובדי הרשות, דבר זה אינו נוגד את החוק ואף יעזור לנו בהמשך.

זה לא רק הדרגה

אם עוד לא ביצענו התערבות של עורך דין נגד רשויות מקומיות, מומלץ שננסה לכל הפחות להיות "נודניקים" מנהל התורן. זאת לא בכדי לשלוח אתכם להציק לנותני שירות מטעם המוסדות הציבוריים, אלא לזכור כי הבעיות שלכם ככל הנראה נמצאים בסוף סדר העדיפויות. לכן ריבוי פניות קצת יערער את יחסי הפקיד אזרח ויגרום למנהלים להרגיש כי שווה להתייחס אליכם.

ובמקום לשבור את הראש אל מול גלגלי הבירוקרטיה, נשאיר את העבודה לשפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחה מול הרשויות.

דילוג לתוכן