עורך דין לעריכת יפוי כח מתמשך

עורך דין לייפוי כוח מתמשך

לא פעם אנו מבקשים להסדיר את העתיד שלנו בצורה נוחה ובטוחה, בין אם בעבור פעילות של עסקים או ניהול של נכסים אשר ברשותנו ובין אם בכדי להבטיח את עתידנו ברמה הפיננסית. מקרים כאלו דורשים איש מקצוע המתמחה בתחום זה כמו עורך דין לייפוי כוח מתמשך, אשר יוכל להפוך את הבקשות שלנו בעתיד גם עבור הסובבים אותנו לכדי החלטות ממומשות ועד לשמירה עלינו במקרים של חוסר יכולת לתפקד בצורה קוגניטיבית. מקרים אלו דורשים לא רק עורך דין המתמחה בייפוי כוח מתמשך, אלא משרד כשל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין אשר יוכל להעניק ליווי מתאים וחוקי לכל ההליך.

עורך דין לייפוי כוח מתמשך – למה זה חשוב?

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג "אפוטרופוס" או לחילופין ייפוי כוח מתמשך, שכן ייפוי כוח איננו רק מסתיים בדרישה לקבלת משלוח מהדואר או לאישור חתימה בבנק. אלא כיום משמש הלכה למעשה לכדי צוואה לחיים, בה נוכל להורות לאילו שאנחנו סומכים עליהם כיצד ברצוננו שיפעלו – בן ביחס לנכסים שלנו – בין אם צרנו אותם מעבודה או משוק ההון ובין אם בירושה, והן ביחס לעניינים הרפואיים והאישיים שלנו. על כך נבטיח גם במקרים של הידרדרות רפואית כי הממונים על ידנו פועלים בהתאם להנחיות שנתנו להם מראש, כאשר היינו עצמאים לגמרי.

עריכת ייפוי כוח מתמשך מחייבת את הממונים לפעול על פי ההנחיות שנתנו – וכן לפי ההנחיות שניתן לאחר כניסת ייפוי הכוח לתוקף, ובכך יוצרת מנגנון שישמור עלינו משיקולים לא עניינים שעלולים לעיתים להשפיע על התנהלות האפוטרופוס. על מנת להכין הסכם ייפוי כוח יש לפנות אל עורך דין לייפוי כוח מתמשך.

מי קובע ומתי יכנס ייפוי כוח תקף?

עורך דין לייפוי כוח מתמשך אמור לעזור לכם למלא את המסמך כך שהוא ישקף את רצונותיכם והנחיותיכם הן לעניין מועד הכניסה לתוקף, והן לגבי מהות הדברים. כמו כן, אנו יכולים להחליט לגבי אופן הפיקוח שאנו רוצים שיהיה על מיופה הכוח, כדי לוודא שאכן ממלאים את רצונותינו.

את כל אלו נוכל להבטיח דרך השכרת שירותיהם של שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחים בעריכת ייפויי כוח מתמשך וצוואות.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

כולנו מודעים לכך שלעיתים איננו מסיימים את חיינו בבריאות טובה ובצלילות, אף שאנו מייחלים לכך. כדי להיערך נכון לאפשרות הלא נעימה הזו העלולה לקרות יש לפנות אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך, שיש לו ניסיון רב בעריכת ייפוי כוח מתמשכים וצוואות. לכן אנו נוכל לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחים בעריכה של ייפוי כוח מתמשך לכל המקרים והסוגיות השונות.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך – מה האפשרויות

חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופוס, תשכ"ב -1962 תוקן במרץ 2016 וקבע כי כל אדם מעל גיל שמונה עשרה, כאשר הוא צלול וכשיר יוכל למנות מטעמו מיופה כוח אשר ידאג לכל העניינים האישיים, הרכושיים והרפואיים. החוק מאפשר למנות יותר מאדם אחד, ומאפשר גמישות רבה במינוי. כגון למנות מישהו מסוים רק לעניין רפואי או רכושי או אישי מסוים, בעוד שהעניינים האחרים מטופלים על ידי מיופה כוח אחר או כמה מיופי כוח אחרים.

החוק מתייחס גם לסמכויות של מיופי הכוח בעניינים רכושיים שונים – כולל הוצאת כספים או ניהול הליכים משפטיים בשמו של הממנה, וכן למקרים בהם למרות קיומו של ייפוי כוח מתמשך נדרש אישור של בית המשפט לביצוע הפעולה המשפטית הנדרשת.

כדי לערוך ייפוי כוח מתמשך טוב, נדרש עורך דין שיש לו סבלנות אליכם, מוכן לשמוע אתכם ואת ההתלבטויות שלכם, ולתת לכם את הזמן הנדרש כדי לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם. כל אלו אינם מובנים מאליו ועל כן דורשים ייצוג הולם ומקצועי בדמות עורך דין ייפוי כוח מתמשך.

לא כל עורך דין

עריכת ייפוי כוח מתמשך דורשת לרוב סיוע מצד עורך הדין, שמכיר את ההליך היטב ויכול להציג בפניכם את כל העניינים שראוי לתת עליהם את הדעת. שכירת שירותיו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך דורשת איש מקצוע אשר הוכשר בצורה מקצועית בהכנת ייפוי כוח מתמשך ורכש ניסיון בכך.

לכן בחירה של עורך דין לטיפול ייפוי כוח שכאלו, מומלץ לקבל שירות דרך שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחה בענייני צוואה, אפוטרופוס, סכסוכים משפטיים ועוד.

דילוג לתוכן