למה כדאי לכתוב צוואה

עורך דין לענייני עירייה

כל מקצוע דורש לא מעט הכרה והבנה בו, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במקצוע כמו בירוקרטיה אשר מהווה חלק אינטגרלי משגרת חיינו. ולא פעם אנו יכולים לא רק להנות מפירות הבירוקרטיה אלא גם להתנגח בהם או לא להסכים עימם, כמו בסלילה של תחנת אוטובוסים ממש מתחת למרפסת שלנו. ככל הנראה שאנו והבעיה החדשה שלנו לא יעניינו אף אחד, אך אם נמצא עורך דין לענייני עירייה מקצועי ושמכיר את מקצוע הבירוקרטיה בצורה מעמיקה ככל הנראה נוכל להוציא את הצדק לאור אפילו בצורה חלקית. ובכדי להצליח במשימות בירוקרטיה שכאלו מומלץ לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחה בהתנהלות שונות אל מול רשויות מקומיות.

עורך דין לענייני עירייה – נקודות מפגש מהותיות

מנעד הנושאים אליהם נגיע במגע אל מול הרשויות המקומיות, יכול לכלול יחסי מיסוי חדשים משלט בעסק ועד לפרגולה או היטלי פיתוח ועד לבנייה של מבנה תעשייתי/חקלאי/מסחרי הקרוב אל ביתנו ועלול לפגוע בצביון שלנו. מקרים אלו נחשבים קריטיים למהות ולאיכות החיים שלנו, לכן קבלת שירות דרך עורך דין לענייני עירייה יכולה לעזור לנו לפתור בעיות כאלו בצורה קצרה ועניינית.

הרי אם הוחלט על הקמה של קו כזה או אחר על יד העסק שלנו, ככל הנראה שזמן השיפוץ שלו יהפוך לזמן מטרד וככל הנראה שאגף התכנון לא חשב על הרעש שהפעילות הזו יכולה לעשות לעסק שלנו. סיטואציה שכזו דוחקת בנו למצות אפשרויות הדין אל מול הרשות המקומית, ודרך איש מקצוע כמו עורך דין, נוכל להתמודד בדרך הנכונה עם מצב שכזה.

לא עוד עורך דין

עורך דין לענייני עירייה חייב להיות עם ניסיון במשפט מנהלי, שכן בית המשפט במרבית המקרים נוטה שלא להתערב בהחלטות שונות של הרשויות המקומיות, וחוסר הכרה בחוקים ובפסקות כאלו ואחרות עלולים להסב נזק גדול הרבה יותר מאשר תועלת.

לכן בבחירה של אנשי מקצוע עם ניסיון בתחום, מומלץ לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחה בתחום זה כבר עשרות שנים וייצג עשרות לקוחות בתיקים שונים ובהצלחה רבה.

עו"ד מוניציפלי

חיים במדינה דמוקרטית עלולים להוביל אותנו לא פעם אל כדי "התנגשות" אל מול זרועות הרשויות השונות ובאשר לרשויות המקומיות, הסיכוי להתנגש בהן הרבה יותר גבוהה, החל מהשלכה של זבל ביום לא נכון ועד לחנייה לא נכונה או מיסוי שגוי של ארנונה. כל אלו דורשים במרבית המקרים התערבות של איש מקצוע כמו של עו"ד מוניציפלי אשר ידע להתנהל אל מול האגפים השונים, החל מהגשת מכתבים לגורמים הרלוונטיים ועד הגעה אל בית משפט במגוון אירועים שונים ומשונים. ובכדי לקבל את הצדק המגיע לכל מקרה שלכם, מומלץ לפנות אל משרד המתמחה באירועים בירוקרטים כמו של שפירא בוטרמן משרד עורכי דין.

תרחישים שכיחים – עו"ד מוניציפלי

אירועים בהם כדאי להיוועץ עם עו"ד מוניציפלי יכולים להיות בכל מיני סוגים רמות ודרגות, אך השכיחים שבהם יכולים להתהוות החל ממיסוי על שלט חדש בכניסה לחנות שלנו. הרי במרבית החנויות הגודל והארנונה כלולים, אך מידי פעם חלים שינויים כאלו ואחרים ברשויות שונות אשר עלולים להעלות או להגביל את גודל השטח. מקרים כאלו עלולים לקרום וחובה על בעל העסק לפנות אל איש מקצוע בכדי לברר את הסוגייה לעומקה.

מקרים נוספים עלולים להיות אפילו מקרים של צואה של כלבים, בין אם הרמתם את הצואה של הכלב שלכם והפקח צילם צואה שהייתה קרובה לשלכם ובין אם פספסתם את מועד התשלום ולא הצלחתם להגיע להסדר ראוי אל מול הרשויות.

לא מעט אגפים

דוגמאות אלו מלמדות כי על מנת לקבל את הצדק המגיע לנו, נדרש לעבור לעיתים דרך מספר של פקידים ובחלק מהמקרים גם דרך לא מעט אגפים שונים בעירייה. על כן עו"ד מוניציפלי צריך להתמחות בתחום ולא רק להכיר את חוקי העזר השונים, אלא לדעת כיצד יש לפעול אל מול כל אגף באיזו צורה ודרך ומה הן הפסקאות השונות והחוקים.

ובכדי לעבור את כל ההליכים האלו בשלום, מומלץ לפנות אל שפירא בוטרמן משרד עורכי דין המתמחה בסוגיות בירוקרטיות אל מול הרשויות המקומיות, ומציע ליווי משפטי בכל שלב והליך עם ניסיון רב שנים וצוות מקצועי.

 

דילוג לתוכן