כדאי להחליט על גורלך על ידי יפוי כוח מתמשך

בעזרת עריכת יפוי כוח מתמשך עושים ביטוח – אם חס וחלילה מגיעים למצב שבו נזקקים לעזרה וסיוע של הילדים או בן הזוג, אפשר ליצור מציאות שבה הכול יתנהל על פי הרצונות וההנחיות שלכם. בזאת מצמצמים חיכוכים ומריבות בין הילדים שמנסים לנחש מה הייתם רוצים בכל מצב. דאגו שהרצונות שלכם יתמלאו בדרך הנכונה והטובה ביותר.

החליטו מי יטפל בעניינים רפואיים

יפוי כוח מתמשך בעניינים רפואיים מאפשר לאדם אשר הינך בוחר לקבל החלטות על טיפול או אשפוז, וגם מעקב רפואי, התייעצות וטיפול מול הרופאים או הגורמים הרלוונטים ועוד.

החליטו מי יטפל בעניינים אישיים

יפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים מאפשר לאדם אשר הינך בוחר לקבל החלטות לטיפול ברווחתך, באיכות חייך, בסיפוק צרכיך, בשמירה על אורח חייך התרבותי והדתי, חוגים ומועדונים ועוד.

החליטו מי יטפל בעניינים רכושיים

יפוי כוח מתמשך בעניינים רכושיים מאפשר לאדם אשר הינך בוחר לבצע פעולות הנוגעות לנכסייך, לכספים ולהתחייבויות שלך. למשל, ניהול חשבונות הבנק. וגם, מימון ההוצאות הנובעות מהמצב המיוחד.

הרצאה בזום עם עורכת הדין מרגלית בוטרמן בנושא יפוי כוח מתמשך. הירשמו עכשיו!

חוסר הוודאות לגבי העתיד כאדם מבוגר מעורר חשש ונדודי שינה לרבים. יפוי כוח מתמשך מאפשר לנו לקבוע היום מי יהיה אחראי לטפל בענייננו אם חלילה נגיע למצב של ירידה קוגנטיבית או מנטלית המחייבת קבלת החלטות על ידי אחר , ומאפשר גם להנחות אותו היום לגבי רצוננו בעתיד. איך עושים זאת? את מי ממנים? וכמה אפשר למנות? האם צריך ליידע את הממונים מראש? ומהם הסמכויות שלהם? ומה ההבדל בין יפוי כח מתמשך לצוואה?
 
עוה"ד מרגלית בוטרמן, עם ניסיון של עשרות יפוי כח שנערכו על ידה, מנצלת את תקופת הבידודים, ומזמינה אתכם לשיחת זום בה נאפשר לכם לשאול את השאלות המטרידות, ולקבל גם תשובות מקצועיות.
עורכת דין מרגלית בוטרמן

יפוי כוח מתמשך עושים כבר מגיל צעיר

ייפוי כוח מתמשך עושים כאשר המייפה במצב בריא וצלול לקבל החלטות על גורל עתידו. חשוב במיוחד לעשות יפוי כוח מתמשך כאשר יש לאדם רכוש, רקע משפחתי עם מחלות קשות ונישואין טריים.

שמרו על שלום בית שתפו את המשפחה

אחד היתרונות המהותיים מאחורי יפוי כוח מתמשך הוא להימנע מסכסוכים בין הילדים. חשוב מאוד לשתף את הילדים בתהליך בצורה נכונה. זכרו יש לכם את הזכות המלאה להיות אחראים לעתידכם ולשמור על שלום בית.

יופי כוח מתמשך שמירה על שלום בית
מאמר רוצים להתמנות כסגן ראש רשות? חשוב שתדעו

המדינה מגינה על מי שיש לו ייפוי כוח מתמשך

המחוקק אוסר ואף מגביל את היכולת של מיופה הכוח לבצע פעולות מסוימות. למשל ברכוש עסקאות מעל גובה סכום מסוים מצריכות אישור של בית משפט. כמו כן, ישנן פעולות המחייבות הסמכה מפורשת בייפוי הכוח לצורך ביצוען (לדוגמא: מתן מתנות בסכומים מסוימים ומכירה או רכישה של עסקאות במקרקעין).

יש לי צוואה, למה אני צריך ייפוי כוח מתמשך?

צוואה נכנסת לתוקף רק כאשר אדם נפטר מן העולם. ייפוי כוח מתמשך מתייחס לאדם אשר עדין בחיים אבל אינו כשיר לקבל החלטות מנסיבות כאלו ואחרות. ייפוי כוח מתמשך שומר על אותו אדם (הממנה) בכך שהוא מחייב את מי שמינה שיטפל בענייניו (המיופים) לנהוג לפני רצונותיו. לכן, חשוב לערוך ייפוי כוח מתמשך כמה שיותר מוקדם וכאשר אדם נמצא במצב כשיר ומסוגל לקבל החלטות.

לקוחות מרוצים

שלום מרגלית אני רוצה להודות לך על השירות שנתת לנו בהכנת ייפוי כוח מתמשך. אנחנו אחים ואחיות התאספנו לחתום על ייפוי הכח למען אמנו הבוגרת. השרות שנעשה במקצועיות ובנעימות. וגם המחיר היה הוגן בהחלט. אני אמצליץ בשמחה לחברינו לעבוד איתך. תודה רבה ובהצלחה!
המלצת לקוח על עריכת יפוי כח מתמשך עם עו"ד מרגלית בוטרמן
ימימה אטון
לקוחה מרוצה
מרגלית עשתה עבורנו עבודה מצוינת. בגלל מגבלות נידות שלי הגיעה אלינו הביתה, שוחחנו ארוכות, היא הבינה את הצרכים שלנו בנושא ייפוי כוח מתמשך הכינה את המסמכים בהתאם והגיעה אלינו פעם נוספת על מנת להחתים את כולנו. הכל נעשה במיומנות ובדרכי נועם. אנחנו ממליצים עליה בחום.
המלצת לקוח על עריכת יפוי כח מתמשך עם עו"ד מרגלית בוטרמן
משפחת בנר
לקוחה מרוצה

מסלולים ומחירים

המשרד מציע שירותי עריכת ייפוי כוח מתמשך וצוואות במסלולים שונים. אנו מאמינים בחשיבות שיש בעשיית יפוי כוח מתמשך ועל כן יצרנו מסלולים שונים במחירים שונים אשר יתאימו לאנשים השונים ולמצבם הכלכלי.

לבירור פרטים נוספים ושיחת ייעוץ ראשונית צור קשר עוד היום.

תמונה של אישה מבוגרת סורגת עמוד תוכן בנושא יפוי כוח מתמשך
תמונה של סבא משחק קלפים עם נכדתו - עמוד עם מידע בנושא יפוי כוח מתמשך
למה כדאי לכתוב צוואה
יפוי כח מתמשך
מרגלית בוטרמן

למה כדאי לכתוב צוואה

למה חשוב לכתוב צוואה? החוק במדינת ישראל קובע כי באין צוואה- הירושה תתחלק כדלקמן: מחצית לבן הזוג והמחצית השניה בין הילדים (בנים ובנות) שווה בשווה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן