לכל שאלה ניתן לצור קשר

שלוט על עתידך בעזרת ייפוי כוח מתמשך

הפחד לא להיות כשירים לקבל החלטה קיים אצל כולנו. הפחד להיות תלויים באחרים גם הוא קיים  ולרוב אנו מתעלמים מלשאול מה יקרה אילו… מה יקרה אם חס וחלילה תגיעו למצב שבו תזדקקו לעזרה, טיפול וסיוע של סביבתכם?

אך לכל אלו יש פתרון – עריכת יפוי כוח מתמשך

עו"ד מרגלית בוטרמן מזמינה אותך לשיחת זום בה תענה על כל השאלות שלכם על החשיבות של עריכת יפוי כוח מתמשך ואיך הוא מסייע לכם להחליט מראש איך ומי מהקרובים שלכם יטפלו בכם בעתיד!

מה זה ייפוי כוח מתמשך? 

על פניו יפוי כוח מתמשך זה עוד מסמך. אבל למסמך הזה עוצמה גדולה עבור כל אדם אשר מגיע למצב אשר אינו כשיר לקבל החלטות. יפוי כוח מתמשך מאפשר לכם לקבוע איך ומי יהיה אחראי לטפל בכם. מסמך זה נכנס לתוקף רק כאשר תגיעו למצב שבו לא תהיו כשרים לטפל בעניינכם לבד. באמצעות יפוי כוח מתמשך אנחנו מחליטים וקובעים מי יטפל בעניינכם האישיים, הרפואיים והרכושיים. עריכת המסמך חשובה גם עבור מי שאתם ממנים ותקל עליהם למלא את הרצון שלכם מבלי לנחש מה הייתם רוצים. וגם, מבלי להידרש למעורבות של האפוטרופוס הכללי.

מרגלית יקירה היה מאד מעניין ומשכנע נחשוב ביתר רצינות על העניין שעד כה נמנענו לגעת בו.התקשרתי לאחל מזל טוב ולא הצלחתי.מזל טוב המון נחת בריאות ושמחה

ששמעתי נהניתי מאוד מאוד. את עונה ממש יפה לאנשים ומשלבת סיפורים שמחדדים את האמינות והמקצועיות. אציין כי גם אני נגד אפוטרופסות, אבל זה לא ממש שצריך להגיש חשבונית על כל עגבניה, יש איזו הבנה כללית של עלות אורח החיים. החסמים היותר מעצבנים בקטע של אפוטרופסות שלא מאפשרים למשל לעשות פעולות דרך אינטרנט ודורשים מהאדם עם המוגבלות והאפוטרופוס להתייצב בבנק לצורך כל פעולה כדי לוודא שלא מנצלים את האדם עם המוגבלות. לא שזה עצמו לא מנצל אותם אבל לא משנה. הטרטור הזה הוא מה שהכי גרוע.

מרגלית היקרה. ישר כוח גדול על ההרצאה המטפלת בנושא יפוי כוח. הרחבת את ידיעותינו והשכלת אותנו. תבורכי ובהצלחה רבה בהמשך דרכך

עו"ד מרגלית בוטרמן

לאחר שנים של ניסיון הרבה כאב ותסכול הן מצד ההורים והן מצד הילדים יכולים להימנע. הצטרפו אליי לזום ונדבר על הכל.

להרשמה עכשיו לזום אודות יפוי כוח מתמשך. מועד הזום הקרוב והאחרון 20.07.22 בשעה 18:00

דילוג לתוכן