עו"ד בענייני עבודה

למה מומלץ להתייעץ עם עורך דין מקצועי?

האינטראקציה בין מעסיק או מעסיקה לבין עובד או עובדת, בכל תחומי הפעילות, הינה מורכבת מטבעה. מצד אחד ישנה מטרה משותפת והיא הצלחת העסק וגם הרצון למצות את הכישורים והיכולות משותף לשני הצדדים. מצד שני, יש גם מקרים שבהם נוצרים קונפליקטים מורכבים, ומן הסתם ישנו גם מתח מתמיד בין עובדים למעסיקים. בהתאם יש מצבים שבהם רק הידע והניסיון של עו"ד בענייני עבודה מבטיחים התנהלות מיטבית. משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן מספק שירותים משפטיים שונים בתחום ספציפי זה, על בסיס ניסיון עשיר במיוחד.

השירותים השונים שמספק עו"ד בענייני עבודה

* ייעוץ מקצועי – ייעוץ הן לעובדים והן למעסיקים בתחומים כמו הלנת שכר, העדרויות עובדים, עבירות משמעת, פיטורים ופיטורים בהריון, שינוי תנאי העסקה ועוד.

* הגשת תביעה –  עוד שירות של עו"ד לענייני עבודה הוא הגשת תביעות, למשל במקרה של פיטורין בניגוד לחוק או כשעובד גורם נזק לעסק. במקרים רבים עצם הגשת התביעה מובילה לתוצאה הרצויה ואין צורך לנהל הליך משפטי.

* ייצוג בבית המשפט – כשקונפליקט בין מעסיק לעובד מגיע לבית המשפט, אסור להתפשר על ייצוג פחות ממצוין. הסיבה לכך היא שבתיקי עבודה יש מקום נרחב לפרשנות, ולכן לאיכות הייצוג והטיעונים השפעה משמעותית מאוד על סיכויי ההצלחה.

* עריכת חוזים – חוזי העסקה המשקפים באופן מדויק את האינטרסים של המעסיק ומספקים לו חומת מגן מפני כל סוגי הנזקים האפשריים. כל חוזה מותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים של כל מעסיק.

זמינות גבוהה ושירות אחראי

משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן הוקם בשנת 1972, ע"י עוה"ד משה שפירא. עם השנים עברה ההובלה לידי בתו, עוה"ד מרגלית בוטרמן, שמביאה לידי ביטוי את הניסיון יקר הערך שהצטבר אצלה בעבודתה כשכירה יחד עם הניסיון שהצטבר במשרד. השירותים של עורך דין עבודה המוענקים לעובדים ולמעסיקים ניתנים בזמינות גבוהה על-מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים, ובאחריות מרבית הנובעת מהבנת חשיבות הנושא. כל פעולה מתבצעת רק לאחר שיתוף מלא של הלקוח או הלקוחה, ולאחר שהם מבינים בדיוק מהן ההשלכות של כל בחירה – על בסיס הסברים מפורטים, בגובה העיניים ובבהירות.

דילוג לתוכן