ייפוי כוח מתמשך מה זה תמונה של אישה מחזיקה ספר

ייפוי כוח מתמשך מה זה

המציאות לא מפסיקה להשתנות, בכל תחומי החיים וגם בשדה המשפט. אחת האופציות היחסית חדשות המוצעות לאזרחי ישראל היא ייפוי כוח מתמשך – ובהתאם גם עולה באופן טבעי השאלה ייפוי כוח מתמשך מה זה בעצם. בהמשך העמוד תמצאו תשובה מפורטת, ועוד כדאי לדעת שבמשרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן מספקים שירות זה בהתאמה מושלמת לכל אדם.

ייפוי כוח מתמשך מה זה

* המהות – ייפוי כוח מתמשך נועד לאפשר לכל אדם להשפיע על האופן שבו יתנהלו חייו גם אם הוא עצמו לא יהיה מסוגל לעשות זאת. זוהי אופציה שונה לגמרי מאפוטרופסות, מפני שהיא מעבירה את הבחירה ואת הכוח להחליט לאדם עצמו.

* מקסימום חופש בחירה – לכל מי שעורך ייפוי כוח מתמשך ישנה בחירה רחבה מאוד: ניתן לבחור בין אדם אחד שיופקד על הנושאים השונים בחיים (נושאים כלכליים, רפואיים, אישיים) לבין חלוקת הסמכויות בין מספר בני אדם. כמו כן ניתן למנות ממונה חלופי, למקרים שבהם נבצר מהממונה הראשון למלא את תפקידו. עוד בחירה חשובה היא של התנאים להפעלת ייפוי הכוח, וכן של המגבלות על סמכויות הממונה או הממונים.

* אופן מימוש האופציה – ייפוי כוח מתמשך ניתן לערוך אך ורק עם עורך דין. כמו כן לא כל עורך דין רשאי לערוך מסמך זה, אלא רק מי שהוסמך לפעולה ספציפית זו ע"י האפוטרופוס הראשי. את ייפוי הכוח המתמשך מפקידים אצל האפוטרופוס, וניתן לבטלו או לעדכנו בכל זמן.

קשב מלא והתאמה מדויקת לכל אדם

כשמבינים לגבי ייפוי כוח מתמשך מה זה בעצם, קל להבין את יתרונות מימוש האופציה המשפטית. משרד עורכי דין שפירא בוטרמן מוסמך לספק שירות חיוני זה, ועושה זאת תוך הקפדה על קשב מלא לכל מי שמעוניין להבטיח את עתידו, בסבלנות ותוך מתן אפשרות לשאול את כל השאלות הנדרשות. בנוסף מאפשר הניסיון הרב שהצטבר במשרד להפנות את תשומת הלב של עורך ייפוי הכוח לסוגיות שהוא עצמו אולי לא חשב עליהן, ושחשוב להתייחס אליהן. התוצאה היא ייפוי כוח שמותאם באופן מושלם לאדם, ושמקנה לו שקט נפשי אמיתי – בידיעה שיהיה מי שידאג לו בכל מצב.

דילוג לתוכן