אַל-תַּשְׁלִיכֵנִי, לְעֵת זִקְנָה; כִּכְלוֹת כֹּחִי, אַל-תַּעַזְבֵנִי

כולנו רואים זאת טבעי שעלינו לגדל את ילדינו הקטנים,
לקבל עבורם החלטות מתוך תקווה שהבחירות שלנו הן הטובות ביותר עבורם. 

 החלק שכואב וקשה לנו לקבל זהו השלב שבו אנשים מבוגרים צריכים את העזרה של ילדיהם בקבלת החלטות כי היכולת הקוגניטבית שלהם נפגעה. 

זוכרים את הימים הקשים שהילדים בכו ולא ידענו למה? חוסר אונים הוא דבר קשה.

כל אדם יכול לקחת אחריות היום, להגדיר מראש איזה ילד יהיה אחראי לטפל בהורה שלו ובאיזה תחום אם חלילה הפך האדם ללא כשיר לקבל החלטות לבד. איך?

על ידי עריכת יפוי כוח מתמשך וצוואה, ובכך ולהעניק לבן או בת הזוג ולילדיו את הכלים לטפל באדם היקר לו כפי שהיה רוצה, ובכך למנוע מכאובים, ניחושים חוסר וודאות וסיכסוכים במשפחה.

איך מזדקנים בראש שקט?

עריכת יפוי כוח מתמשך

לעריכת יפוי כוח מתמשך עוצמה גדולה עבור כל אדם אשר מגיע למצב בו אינו כשיר לקבל החלטות לבד בעודו בחיים. מסמך זה מאפשר לכם לקבוע איך ומי מהסביבה הקרובה שלכם עליו אתם סומכים יהיה אחראי לטפל בעניינכם האישיים, הרכושיים והרפואיים. כך את מונעים התערבות של המדינה בבחירה מי יטפל בכם אם חלילה תגיעו למצב זה. מידע נוסף בשיחת ייעוץ חינם!

משפחה - צוואה ויפוי כח מתמשך

עריכת צוואה

צוואה נכנסת לתוקף רק כאשר אדם נפטר מן העולם. ייפוי כוח מתמשך מתייחס לאדם אשר עדין בחיים אבל אינו כשיר לקבל החלטות מנסיבות כאלו ואחרות. צוואה מונעת מריבות וסכסוכים בין בני משפחה. כמו כן, עריכת צוואה מאפשרת להבטיח שהרכוש שלכם יתחלק וילך על פי הרצונות והבקשות שלכם.

לקוחות מרוצים

למה אנחנו?

למשרד עורכי הדין שפירא בוטרמן יש את הכלים והפתרון לעזור לכל אדם להכין את עצמו ליום בו חלילה הזדקקו לסיוע של הילדים בפשטות ומהירות תוך מזעור של התמודדויות המורכבות והרגשיות שיש בתהליך! 

מקצועיות ויושרה

לא תמיד תשמעו אתם מה שאתם רוצים לשמוע אלא רק את האמת גם אם היא מורכבת, לכל אתגר נמצא את הפתרון הנכון ביותר.

ניסיון

למשרדנו ניסיון עשיר עם התמודדות מול האפוטרופםוס הראשי, דיני ירושות ועשרות מסמכי עריכת יפוי כוח מתמשך

שיטה שעובדת

עם השנים והניסיון פתחנו שיטה שתקל על הלקוחות שלנו את ההליך של עריכת צוואות ויפוי כוח מתמשך. זאת על מנת להוריד מהעומס הרגשי שיש בתהליך.

לאחר שנים של ניסיון בעריכת צוואות ויפויי כוח מתמשך עריכת המסמכים חוסכת הרבה כאב ותסכול הן מצד ההורים והן מצד הילדים. היום יש לי את כל הכלים להפוך עבורכם את ההליך לקל מהיר ונעים.

עוה"ד מרגלית בוטרמן

הירשם עכשיו לקבלת הטבה ומידע נוסף מעוה"ד מרגלית בוטרמן

דילוג לתוכן